Re: Nagrywanie DVD i k³opoty...

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 20:52:36 MET DST

"Mikolaj Tutak" <mtutak[a]nixz*net@remove.this.com> wrote in message news:dgmv4e$18k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chodzi mi o to ze jesli po przegraniu na inny dobry no¶nik wystepuja identyczne problemy z nagraniem DVD to moze oznaczac iz
> odtwarzacz czyta dane bez problemu, tylko nie moze ich poprawnie zinterpretowac.

Tak, p³yta nie ma ¿adnych rys, ¿adnych plam...
Nowiutka p³yta wyjêta z pude³ka, nagrana i w³o¿ona do set-top DVD
Panasonica, który wcale ma³o nie kosztowa³ i nie jest wyrobem "noname"...
A jednak nie chce jej graæ. Nie mam modelu pod rêk± bo bym sprawdzi³
czy on w ogóle w za³o¿eniach producenta ma graæ DVD+R...
Mo¿e nies³usznie zak³adam ¿e powinien a on nie powinien ?

> Byc moze p³yta dvd nie zosta³a przygotowana z zachowaniem 100%
> zgodnosci z wymaganiami DVD-Video?

Domy¶lnie siê nagrywa bez zachowania zgodno¶ci ?

> Co do multiplexingu to jest to odpowiednie ³aczenie, w tym wypadku, strumieni audio, video, napisów oraz innych danych
> wystêpuj±cych na
> p³ycie DVD.

Tak siê domy¶lam, ale w jaki sposób mo¿na zrobiæ takie ³±czenie
w sposób "niew³a¶ciwy" stosuj±c domy¶lne opcje programów do autoringu
takich jak Adobe Encore DVD ? Ja tam wczyta³em plik wideo z rozszerzeniem
.mov (plik mia³ video i d¼wiêk razem), ustawi³em prze³±cznik NTSC/PAL
wybra³em odpowiednio region i nacisn±³em "Build Project..." :-)