Re: Jaki cichy komputer?Prośba o poradę

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 19:53:47 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:gsi8jqig7iru.18rhkwrhxzz3o.dlg@40tude.net...
> [...]
Czyli

Oczywiście super - kupić kompa za 2000 zł żeby przerobić go na wydajność
kopa za 1000 zł, tym bardziej że ten dell za 500 będzie lux. Też polecam to
rozwiązanie , ewentualnie dopracujesz go jeszcze i będzie gites. Albo jak
chcesz się pobawić kup celka 633 i zamiast wentyla zapodasz radiatol zalmana
od grafiki, cichutki dysk samsung grafa tez z radiatorem a do zasiłki artica
i może wyszło by taniej, a do neta starczy nawet 550.