Re: Jaki cichy komputer?Prośba o poradę

Autor: Michał <walcz_at_ze.spamem>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 16:28:48 MET DST

  Benito napisał(a):
> Via Epia to ciekawa platforma. Jednak na poczatek przeczytaj test wydajnosci
> tego sprzetu.
> np tutaj:
> http://www.tomshardware.pl/motherboard/20030326/mini_itx-03.html
>
> Twoj zapal wtedy zostanie nieco ostudzony.

Mój zapał nie został ostudzony. Mam świadomość, rzecz jasna, że przy tej
częstotliwości taktowania zegara nie można od procka wymagać cudów. Wg
testów wymagania moje powinien spełnić.

> Jezeli nie planujesz zakupu nowego sprzetu - warto rozejrzec sie za uzywanym
> Dell-em lub IBM-em w procesorem 900-1000. Sa to bardzo przemyslane
> konstrukcje, a przy tym ciche...

Przeczytałem przed chwilą od tych Dellach. Cena atrakcyjna (na Allegro
Dell optiplex GX 150 933 MHz: 505zł) ale czy to się da rozbudowywać tak
jak komp z tradycyjną obudową? Bo to takie małe jakieś :) Pytam bo ja
taki konserwatysta przyzwyczajony do tradycyjnej obudowy :) Toto
wyglądem przypomina bardziej laptopa niż stacjonarnego peceta.
Jakoś bardziej mnie przekonuje VIA Epia. Czy ktoś z Was się orientuje
jaka jest różnica w wydajności i głośniści pomiędzy tymi dwiema
platformami, tzn. Dell Optiplex i VIA Epia?