Re: Jaki cichy komputer?Prośba o poradę

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 16:00:30 MET DST

Właśnie postawiłem cichy komputer. Wentylator na procesorze wyłącza się
całkowicie, kiedy komputer nie ma za dużo pracy. Tak może działać w
zasadzie każdy komputer z procesorem AMD wyposażonym w Cool'n'Quiet, pod
warunkiem, że płyta główna potrafi wyłączyć wentylator przy niskiej
temperaturze - a to niestety potrafi mało która płyta.
Do tego oczywiście w miarę cichy zasilacz (np. standardowy Modecom),
wolnoobrotowy wentyator wywiewowy (np. Zalman ZM-F2) i oczywiście karta
graficzna bez wentylatora, np. Gigabyte.

PS. Mój cichy komputer jest wyposażony w procesor AMD Athlon 64X2 4400
;) Temperatura procesora oscyluje w granicach 30..34 stopni kiedy
komputer nie ma za dużo do roboty.