problem z RAID

Autor: Broer <broer_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 15:37:37 MET DST

Witam

Mam polaczone 2 jednakowe dyski po 80 GB. Dzialaja pod SATA na plucie MSI K*N
NEO3-F. Dyski sa polaczone tworzac jeden 160 GB dysk, ktory podzielilem na 3
partycje.

Jakie bylo moje zdziwienie, jak po sformatowaniu partycji systemowej i
przeinsalowaniu WIndowsa XP, okazalo sie, ze moje dwie pozostale partycje
"wyparowaly".

Czy ktos wie co sie stalo i jak temu zaradzic?
Pozdrawiam
Broer