drukarka laserowa - warto?

Autor: Krzysztof Wolski <wloczykij78wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 13:47:11 MET DST

Witam!

Ponieważ moja stara plujka już nie bardzo chce normalnie działać,
postanowiłem sobie sprawić nową drukarkę. Zastanawiam się nad kupnem
właśnie laserowej, bo koloru i tak nie używam, przy średnim zużyciu ryzy
na dwa miesiące wychodzi, że rzadziej bedę musiał ją napełniać...

Czy warto zainwestować w laserówkę? Chodzi mi o aspekt użytkowania -
regeneracja kartridża (osobiście wyrównywanie ciśnienia w atramentówce
doprowadza mnie do szewskiej pasji) i przede wszystkim koszty.

Jakie macie doświadczenia w tej kwestii?

i pytanko drugie: co powiecie o Samsungu ML 1710P kontra Minolta PagePro
1300W ?

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"