Re: samsung 193Pplus funkcja pivot

Autor: kot <kot919_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 21:18:29 MET DST

> Dzieki serdzeczne za wskazowki.

Nie ma za co :-)

> Chcial bym jeszcze spytac czy rowniez macie problemy z oprogramowaniem
> magic_tune. Wlasnie pobralem najnowsza wersje (4) ze strony producenta i
po
> wlaczeniu rozciaga sie obraz i wiesza system.Czy jest jakis sposob na to
czy
> pozostaje regulacja obrazu z menu karty graficznej?

Mam monitor 173P+ podłączony na DVI ... Magic tune ver.3.6
Monitor wykrywa bezroblemowo ... z tymże raz na jakiś czas wiesza mi kompa
:-) ...
byc może przedobrzyłem instalując wszystko z załączonej do LCD płyty ale nie
kce
mi sie teraz instalować na nowo aby to sprawdzić ...
Ogólnie uważam, że brak regulacji sprzętowej parametrów monita do duży jego
minus ...

Tak więc ... nie używaj tego progsa :-) ... I zostaw tak jak jest -
ewentualne ustawienia
rozdzielczości w menu karty graficznej

Pozdro

        Kot919