Re: samsung 193Pplus funkcja pivot

Autor: robson <robson_wytnij_at_tlen_wytnij.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 19:44:01 MET DST

> Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości

> u mnie pivota trzeba zmienić recznie-
> tzn, na pulpicie prawym kneflem myszki i wyskakuje menu standartowe
> oraz dotyczecej funkcji pivot.
> Jednym słowem musisz mieć zainstalonay program o nazwe pivot ( stąd nazwa tej
> funkcji w monitorach.....)

>>> Kot919

Dzieki serdzeczne za wskazowki.
Chcial bym jeszcze spytac czy rowniez macie problemy z oprogramowaniem
magic_tune. Wlasnie pobralem najnowsza wersje (4) ze strony producenta i po
wlaczeniu rozciaga sie obraz i wiesza system.Czy jest jakis sposob na to czy
pozostaje regulacja obrazu z menu karty graficznej?