Re: Wybór dysku 160GB.

Autor: Lopi <lopi83_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 18:53:42 MET DST

In news:1pry51t4tbk13.11ovafbdvfjy3.dlg@40tude.net,
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> typed:

> Tak, oba są ATA, ale drugi jest na 99% SATA - dyski na PATA nie
> obsługują NCQ.

ten drugi tez jest PATA, zdaje sie ze seagate tez ma cos na ATA z NCQ

> Ponoć jest, dodatkowo skutkuje cichszą pracą dysku (głowica nie musi
> latać jak głupia po całym dysku).

ale NCQ musi byc obslugiwane przez plyte glowna (NFORCE4) zeby cos dalo

ja tez chcialem kupic 160-ke hitachi ale znalazlem tanio samsunga sp1203n
(za 200pln z 34 m-c gwarancji) wiec ... jak masz kase to bierz hitachi
hd722516dlat80
/Lopi