Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Email <email7_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 18:25:53 MET DST

Użytkownik "Adrian Wójcik" <outremer@NO.SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dgjl6i$pks$1@inews.gazeta.pl...
> I pewnie na tym się skończy. Ceny w Apollo, czy ProLine są bardzo w
> porządku, ale jakoś nie uśmiecha mi się w razie czego wysyłanie komputera
> do serwisu we Wrocławiu. :/
Moje doświadczenia ze Znakiem są skromne, ale bardzo pozytywne. Zadzwpniłem,
powiedziałem czego chcę, oni próbowali mnie nieśmiało przekonywać, że może
inne dyski, bo za niewielką cenę więcej MB itd., a potem zaprosili na
rozmowę. Jak się uparłem na konkretny setup: zalatwili płytę, której nie
mieli, załatwili obudowę, której nie mieli, itd. Wszystko to zrobili
błyskawicznie, a potem poskręcali tak, że nie mam zadnego luźnego kabla w
obudowie - wszystko pospinane opaskami, itd. Jak było gotowe, zadzwonili, że
jest do odbioru, pokazali jak działa, poinformowali co im wyszło w testach,
zapakowali, dali w prezencie kubek i podkłakę pod mysz:), a następnie wielką
torbę z całym badziewiem, które zostało po montażu + kopertkę z kompletem
gwarancji na poszczególne podzespoły. Wiele razy skladałem komputery w
różnych firmach (pierwszy był 286/16:), ale tak elegancko jak na
Poznańskiej, to mnie jeszcze nik nie potraktował. Dlatego polecam z czystym
sumieniem.