Re: notebook mobilny, trwaly za ok. 3500 PLN

Autor: Adam Dziendziel <whiteraven_at_gwiazdka.o2.gwiazdka.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 17:35:24 MET DST

yark wrote:

> ja mam z pentium M i przy korzystaniu z netu (włączone WiFi) wytrzymuje
> 3.5-4h, wiec moim zdaniem dane producenta są OK

To już ładnie. Jaki model dokładnie posiadasz?

W opisach pisze, że posiada złącze PCMCIA - czy to jest CardBus? Widzę
kilka modeli i te tańsze, bez OS-a, mają WiFi _albo_ DVD-RW, dlatego
myślę czy nie wziąć tego z DVD-RW, a później dokupić WiFi na karcie.

Istnieją notebooki trzymające na baterii jeszcze dłużej?

--
Pozdrawiam,
Adam Dziendziel