Re: Celeron D vs. Sempron 64 ?

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 17:17:41 MET DST

Dnia Sun, 18 Sep 2005 13:26:09 +0200, Email napisał(a):

> Ale go nbie ma do dziś:)

no bo do takich płyt nie robi sie overclockerskich biosów. Tam są tylko
podstawowe opcje. Z biosu sobire raczej nie podkręcisz, ale od czego są
programy, którymi można podkręcić bezpośrednio z windows? Więc jednak
podkręcić się da ale nie z biosu (pamięci w biosie da się ustawić).

> Pozwolisz więc że Cię zacytuję: "Zastanawiam sie
> skąd biora sie ludzi, którzy twierdzą takie głupoty. Czy ktoś mi odpowie na
> tkie pytanie?

programy pod windows do OC i zmodyfikowane biosy załatwiają sprawę w takich
płytkach, więc jednak podkręcić można, ale trzeba być zaawansowanym
użytkownikiem aby uruchomić program w stylu clockgen.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]