Re: notebook mobilny, trwaly za ok. 3500 PLN

Autor: Heming <heming_at_wytnij_to.gazeta.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 15:50:20 MET DST

Użytkownik "Adam Dziendziel" <whiteraven@gwiazdka.o2.gwiazdka.pl> napisał w
wiadomości news:dgjh63$bd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Trochę już się rozglądałem i z obecnej oferty odpowiadałoby mi coś w stylu
> HP nx6110 na Pentium M, ale w tej konfiguracji aktualnie wykosztowałby
> mnie ponad 4500 PLN. Mam jeszcze czas i mogę spokojnie poczekać do
> gwiazdki, jeśli zapowiada się spadek cen lub ma się pojawić jakiś ciekawy
> model.

HP nx6110 trudno odmowic jakosci i szybkosci, ale jesli chodzi o
wytrzymalosc baterii to wartosc podawana przez producenta jest mocno
zawyzona. Model z celeronem M (moj) wytrzymuje na baterii 2 h 10 minut,
natomiast z Pentium M (kolegi) do max 3 godziny, czyli nijak ma sie do
podawanych przez producenta 4,5 godziny.