Re: Zawieszanie się komputera - prawdopodobnie zasilacz

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 13:52:09 MET DST

Dnia Sun, 18 Sep 2005 13:14:45 +0200, vic napisał(a):

> Programem AIDA32 pod Windows sprawdziłem parametry pracy kompa i zwróciły
> moją uwagę wskazania mierników napięcia zasilacza:

Te napięcia są wzięte z kosmosu - przy takim czymś komputer by ci w ogóle
nie działał. Napięcia się mierzy miernikiem.

> Coś mi się widzi że winą za te wieszanie się powinienem obarczyć zasilacz,

odłącz dodatkowe napędy, karty PCI, FDD i sprawdź jeszcze raz jak komp się
zachowuje. To wcale nie musi być zasilacz. Poza tym podaj jaki masz sprzęt.

www.wrozby.pl

> I jeżeli tak to dlaczego czasami komp działa długo, a
> czasami od razu się wiesza?

no właśniei tu dochodzimy do sedna sprawy. Takie objawy może powodować
wiele uszkodzeń. Zacznij od testu pamięci programem goldmemory (kilka
godzin), następnie uruchom program stress prime 2004 na 3-4 godzinki. jak
kóryś z tych programów wywali błędy to masz sprawcę (w pierwszym wypadku
pamięci, w drugim pamięci lub procesor). jeszcze można podać kilka innych
możliwości, ale najpierw napisz jaki masz sprzęt.

> pozdrawiam
> Vic

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam