Zawieszanie się komputera - prawdopodobnie zasilacz

Autor: vic <vicSPAM_WYPAD_at_o2.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 13:14:45 MET DST

Od jakiegoś czasu w losowych momentach pracy systemu (tak mi się wydaje) ale
najczęściej jak np. oglądam film albo gram, albo kompiluję coś komputer mi
się wiesza (dźwięk staje, grafika staje, nic nie działa). Sytuacja ma
miejsce zarówno pod Linuksem (i magiczny przycisk SysRq nie pomaga) jak i
pod systemem Windows.
Programem AIDA32 pod Windows sprawdziłem parametry pracy kompa i zwróciły
moją uwagę wskazania mierników napięcia zasilacza:

3.3V => 2.1V
5V => 3.2V
12V => 7.0-8.0V

(piszę z pamięci, tylko te trzy napięcia, chyba wystarczy)
Coś mi się widzi że winą za te wieszanie się powinienem obarczyć zasilacz,
czy mam rację? I jeżeli tak to dlaczego czasami komp działa długo, a
czasami od razu się wiesza?

pozdrawiam
Vic

--