Re: OEM Windows z myszka.?

Autor: latet <latet_at_latett.pl>
Data: Sun 18 Sep 2005 - 11:53:35 MET DST

Abstrahując od nowych zasad tego z czym można
system nabyć a z czym nie,
do niedawna bylo tak, ze niezaleznie od tego z czym
sie go kupiło - system, przy pierwszej istalacji+aktywacji
"przywiązywał się" do płyty głównej.

Sam kupowalem z myszką i dowiadywalem sie w M$ (wielokrotnie),
zawsze mówiono mi to samo - że ta myszka nie ma zadnego
znaczenia, mogę ją uzywać albo wyrzycic - a Win mam legalnie
dopóki nie zmienię płyty głównej.

Nie ukrywam, że przez to wszystko od 3 lat mam tę samą
płytę główną, choć marzy mi się nowa.

Ale widzę, że wg nowych przepisów to już całkiem dupa
i albo kupię kuresko drogą wersję BOX i będę miał swobodę
ruchów sprzętowych, albo...

latet