Monitor - pytanie

Autor: Hannibal <namore_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 18:47:16 MET DST

Witam!

Mój zasłużony monitor 15” uległ awarii i chciałbym kupić 19” (CRT).
Wiem, że teraz wszyscy kupują LCD, ale uważam, że są jeszcze za drogie i
podobno ta technologia nie jest jeszcze doskonała (tak mówią mądrzejsi ode
mnie ;-)

Ale do rzeczy:
Nie musi być nowy. Będę go używał do pracy z aplikacjami, filmy, czasem
gry. Szukając na allegro natrafiłem na dwa modele:
- LG 915FT PLUS -> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=64048550
- iiYAMA MA901U -> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=62745457

LG jest tańszy i ładniejszy (ale tylko 1 mc gwarancji). Zależy mi aby
działał 3-4 lata.
Który radzicie wybrać?
Dziękuję!