Re: wielofunkcyjny EPSON CX 3650 opinie

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 18:45:08 MET DST

Polar wrote:

> a ja radziłbym Ci poprosić sprzedawce o próbny wydruk z Epsona bo
> kolega Łukasz się anty Epsonowy (nie wiedzieć czemu)....

Pewnie... jestem antyEpsonowy i dlatego mam dwie drukarki Epsona w
domu:) Rozśmieszasz mnie:)

> Niestety musze stwierdzić że kolega Łukasz opowiada bajki mówiąc o
> jakości druku Epsona bo w rzeczywistości jest ona bardzo wysoki.
> Faktem że jest to odpowiednik C66, ale ze skanerem. CX3650 drukuje
> fotki... powtarzam fotki.

Fotki w Twoim znaczeniu drukuje w takim razie każda drukarka.
Sprzedawałem drukarki i większośc ludzi była zadowolona z jakości fotek
z CX3650 czy C64. Zmieniało się to w momencie kiedy oglądali fotki z
R200, R300 czy chociażby z konkurencyjnych drukarek Canona. Były one po
prostu lepsze.

Artykuł o C66 i innych drukarkach - spójrz na pomiary prędkości i
jakości:

http://www.behardware.com/articles/523-1/the-new-wave-of-printers-2.html
http://www.tomshardware.com/consumer/20041025/index.html

Do Jacka: Pamiętaj, że ten Epson to jedyne urządzenie w cenie do 300 zł
do którego możesz sobie naprawde tanio kupić zamienniki. Jeżeli
wybierzesz HP, będziesz musiał sam napełniać lub kupować dosyć drogie
zastępcze pojemniki. Tak jak napisałem wcześniej, miałem podobny
problem i w końcu zdecydowałem się na używane urządzenie. Nie żałuje
tej decyzji. Koledze ostatnio poleciłem używanego Epsona CX3200 - tez
jest zadowolony.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl