Re: GeForce 6600 - nie moge sie zdecydowac

Autor: Vegavin <vegavinWYCIAC_at_op.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 15:59:48 MET DST

"Tomasz Stafiński" <Jenot@jenot.net.metronet.pl> wrote in message
news:slrndinuj2.ksq.Jenot@jenot.net.metronet.pl...

> Ja wcześniej nie lubiłem NVidii (złaszcza FX'ów), ale teraz nie bawię
> się w sentymenty, liczy się jakość obrazu, wydajność i cena.
> Z 9800Pro może konkurować dopiero 6600GT - porównywalna wydajność,
> czasem lepsza jest NVidia, czasem ATI - tylko nie sugeruj się 3DMarkami,
> bo niewiele one mają wspólnego z rzeczywistą wydajnością w grach.

No wlasnie widze, ze spieprzylem sprawe dokumentnie. Szkoda, ze wczesniej
tego nie napisales :) Zasugerowalem sie wlasnie tymi cholernymi 3dmarkami i
stwierdzilem: ee, mala w sumie roznica, biore GeForce'a. I teraz mam za
swoje. Przed chwila popatrzylem na testy pod katem konkretnych gier i widze
swoj blad.
Kupilem GF 6600 Galaxy z nadzieja na niezle podkrecanie. I dupa. Pamieci
5ns, ida max tylko na 450! GPU na 460. Dalem za to 420zl. W tym samym
sklepie byl 9800Pro Palit za 415zl. Moze jakos to odmienie jeszcze. Warto
tego Radka tej firmy? Czy moze innego producenta?

--
Pozdrawiam
Vegavin