Re: GeForce 6600 - nie moge sie zdecydowac

Autor: Tomasz Stafiński <Jenot_at_jenot.net.metronet.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 11:13:57 MET DST

On 13.09.2005, Vegavin <vegavinWYCIAC@op.pl> wrote:
> Nie lubie ATI i tyle :) Ale przejrze jeszcze dokladnie jakies porownania
> 6600 i 9800Pro i moze jednak zdradze nVidie

Ja wcześniej nie lubiłem NVidii (złaszcza FX'ów), ale teraz nie bawię
się w sentymenty, liczy się jakość obrazu, wydajność i cena.
Z 9800Pro może konkurować dopiero 6600GT - porównywalna wydajność,
czasem lepsza jest NVidia, czasem ATI - tylko nie sugeruj się 3DMarkami,
bo niewiele one mają wspólnego z rzeczywistą wydajnością w grach.

To nie powinieneś mieć problemów.

Pozdrawiam,

--
Jenot (Tomasz Stafiński)