Re: 85Hz vs. 100Hz

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 15:08:52 MET DST

MAYDAY napisał(a):

> to raczej nie z tego względu. Oczy się "psują" od 85 Hz. Jeśli
> pracowałeś na 60 Hz to dla ciebie to było ok. Jak przesiadłeś się na 85
> popracowałeś, oczy się przyzwyczaiły to już przy 60 hz będziesz widział
> migotanie obrazu.

Wybacz ale cytowany fragment + Twój komentarz to kompletny mętlik i
herezja. Szczególnie z tym psuciem się od 85 Hz.

Obraz migotał na _nowym monitorze przy 60 Hz_ (karta graficzna pod DOS
nie radziła sobie z przełączeniem na wyższą częstotliwość odśw.). Gdyby
dała radę przełączyc się na 85, byłoby z pewnoscią lepiej niz na starym.
To co napisałem nie jest żadnym odkryciem i potwierdzi ci to każdy
fachowiec od monitorów.

--
S.