Re: no i badz tu madry...

Autor: wiercipięta <noppiks_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 10:37:57 MET DST

Pawel "O'Pajak" wrote:
> Powitanko,
> Jako, ze "baleron" 366 nie jest demonem predkosci;-)

No nic dziwnego

> Do Asusa mam wielki sentyment, bo kiedys plyty robil doskonale i mysle o
> P5WD2, ale ludzie mowia, ze slowo "kiedys" jest tutaj kluczowe. No i ta
> cena...

Tani faktycznie nie jest a z czym wiazesz to slowo "kiedys" , prosze o
konkretniejszy zarzut.

>Pomyslalem wiec o Gigabyte GA-81955, no i czytam o spuchnietych
> kondensatorach, niedopracowanym biosie itp.

Ponownie poprosze o dowod tych sensacji.

Czy ktos moze polecic jakas
> matke_plyte, albo zdementowac pogloski o Asusie, Gigabyte?
> Procek. Na razie celeron D 351. Wystarczy do ww. zastosowan?
> Grafa: Radeon X600 256 RAMu (ViVo). Chyba najtansza z ViVo (?)
> Zasilacz pewnie Topower, albo Chieftec, tylko ile mocy (z ww. czesciami
> + HDD WD2000 + nagrywarka LiteOn) jakies 350W powinno wystarczyc z
> zapasem (???)

Myslisz o niemal high-endowych plytach i tylko taki CPU ???

> Chlodzenie wodne - na poczatek procka.

Nie propaguj bzdurnej legendy , to juz nie prescotty pierwszej generacji.

> Pamieci...hmm, 2*256 wystarczy?

2x tyle.

pozdr. Wiercipieta