Re: pytanko

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 02:19:16 MET DST

Monikas napisał(a):
> witam
>
> mam takie pytanie czy da sie bezpiecznie obejsc aby provider nie widzial
>
> ze beda 2 kompy w mieszkaniu a nie jeden podpiety do neta?

Jasne, że się da.

> wiem ze router jakis aby net byl non stop na jednym i drugim kompie
>
> ale czy to bedzie bezpiecznie i tak aby provider nie widzial ze jest kilka
> kompow (2) podpietych pod internet zamiast tylko jednego :)

Mój provider na pewno wie, że stoję za routerem i mam 2 komputery. Liczę
jednak, że nie będzie mnie ścigał, ponieważ jemu też się to nie opłaca.
Ja chcę mieć net na dwóch kompach w cenie jednego, provider chce mieć
zarobek ze mnie. Provider daje mi X kb/s i ja te x kb/s wykorzystam tak
jak mi się to podoba. Oczywiście oficjalnie nie wolno tego robić, ale
jakoś tak robię to.

> i czy jest to pewne ?

To jest pewne. Na podstawie analizy pakietów wysyłanych do i odbieranych
z internetu można stwierdzić, że ktoś stoi za NATem.

--
Proximus