Re: 85Hz vs. 100Hz

Autor: raku <raku[spam-off>
Data: Sat 17 Sep 2005 - 00:57:20 MET DST

Michal Bien spłodził(a):

> Nie wmawiasz sobie - GDI win32 ma _DUZO_ lepsze [ladniejsze dla oka]
> wyswietlania czcionek niz X11. Odpal sobie jakas strone w firefoxie pod
> win32 i linuksem robiac zrzuty ekranu i porownaj. To od tego glownie meczy
> sie wzrok na tym samym sprzecie.

a to nie jest problem domyślnego braku czcionek TrueType w linuksie? i
konieczności konfiguracji obsługi takich czcionek przez Firefoksa?

Bo moje czcionki wyglądają w obu systemach identycznie. A rzekłbym, że na
monitorze LCD ładniej wypada Linux (po konfiguracji antyaliasingu i
wygładzania podpikselowego)
Ale to temat na inną grupę...

--
raku