Re: Laptop bez TV-OUT i podłączenie do Telewizora

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 19:29:14 MET DST

> Od dawna nurtuje mnie jeden problem, czy do takich celów VGA->TV nie mozna
> by było użyc starego modulatora z Amigi? Tam kolorowy TV +stereo był
> podłączany do gniazda monitora, ale było to takie dziwne gniazdo D23.
> Da sie z tym cos zrobic?

Do gniazda jest opis ale do A520 bo tak sie nazywal ten modulator chyba nie
ma schematu ideowego.
Trudno mi powiedziec czy A520 pojdzie w PC, w teorii tak ale byc moze do
poprawnej pracy wymagal sygnalu dostepnego na zlaczu DB23 - tym sygnalem byl
zegar 3/4 podnosnej koloru PAL..., poza tym potrzebne bedzie zasilanie tylko
nie rozumiem po co - to byl kiepski modulator, do tego czesto sie psul...a i
tak nawet gdyby byl super to jakosc bedzie o wiele gorsza niz podlaczenia po
RGB...