Re: Problem z Windows XP

Autor: <vi_king_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 16:48:35 MET DST

> W wiadomości: news:dgejo0$n0f$2@inews.gazeta.pl

> A jednak. Ci szcześliwcy powinni zagrać w totka :D
>
> --
> Big Jack
>         //////
>        ( o  o)     GG: 660675
>    --ooO-( )-Ooo-  *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT11*

Wiec chcialbym poinformmowac ze ja pisalem to korzystajac z onetu
(niusy.onet.pl) a tam niestety nie widac grup o ktorych mowicie.
Z grup ktore sa wymienione w dziale komputery na onecie, ta i tak wydawala sie
najtrafniejsza bo uwazalem ze grupa pl.comp.os.ms-windows.winnt obejmowac
bedzie system Windows NT ewentulanie Windows 2000.
Poza tym mysle ze komentarze o totolotku rowniez wydaja sie byc umieszczone w
nieodpowiedniej grupie a do tego ani troche nie zwiazane z tematem.
Pozdrawiam.