Re: Asus K8N i Gigabyte K8NS - kto ma te p³yty

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 15:59:47 MET DST

walery1978@poczta.onet.pl w wiadomo¶ci
<news:7ab0.00000040.4327f0e7@newsgate.onet.pl> napisa³/a:

> mo¿e to i jest jaka¦ TEORIA

lol^2.
w poprzedniej plycie tez mialem kontrolki, zapalaly sie od razu, ale jakby
sie nie zapalily, poczekalbym z goraczkowym naciskaniem guzika na
komputerze, az sie zapala :P

> dlaczego w sklepie przyjê³i reklamacje te¿ o tym nie wiedz±c

Rety..............
BO ZALEZY IM NA DOBREJ OPINII.
Ja tez poszedlem reklamowac asusa k8n, bo jak podlaczylem modem do usb i
zezarl cale pasmo zasilania z portu, to port zaczal popiskiwac (na myszy nie
piszczy, bo mysza malo co bierze pradu z usb). Wymienili mi plyte od reki,
nastepnej tez sie zdarza taka przypadlosc, ale rzadziej i ciszej - moj fart.
Tym bardziej, ze potem wygooglalem, ze support asusa twierdzi, ze ten model
tak ma i nie nalezy sie tym przejmowac. Nie wiedzieli w sklepie? Jak im o
tym mowilem, to sie umiechneli z lekka. Raczej wiedzieli. Moze bardziej im
sie oplaca wymienic plyte (sprawna na sprawna) niz miec jednego nie
zadowolonego klienta.

> czemu producenci p³yt g³ównych nie podali tego do publicznej wiadomo¶ci, ¿e
> tak jest
> w koñcu jest to jakie¶ nowum

niezbyt istotne. sprawnosc plyty nie polega na wyscigach zalaczania listwy i
komputera.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel