Re: Asus K8N i Gigabyte K8NS - kto ma te p³yty

Autor: <walery1978_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 11:44:08 MET DST

> Walery w wiadomo¶ci <news:1116.00001444.431ed7d7@newsgate.onet.pl>
> napisa³/a:

> Boszszsz... widzisz u¿yszkodników i nie grzmisz :P...
>
> Zajrzyj sobie do ¶rodka komputera, jak masz od³±czone zasilanie to wszystko
> wygl±da normalnie, ale jak za³±czysz listwê, to po chwili na p³ycie g³ównej
> zapala siê kontrolka stanu zasilania. _PO CHWILI_!!! NIE TRZEBA 2-3 RAZY
> PRZYCISKAÆ W£¡CZNIKA, TYLKO PRZEZ ANALOGICZNY CZAS ODCZEKAÆ!!! (a¿ ta
> kontrolka siê zapali, wówczas p³yta g³ówna uruchomi komputer).

mo¿e to i jest jaka¦ TEORIA
ju¿ sam do niej doszed³em i wydaje siê wielce pradopodobna
dlaczego jednak nikt o tym nie wie,
dlaczego w sklepie przyjê³i reklamacje te¿ o tym nie wiedz±c
czemu producenci p³yt g³ównych nie podali tego do publicznej wiadomo¶ci, ¿e
tak jest
w koñcu jest to jakie¶ nowum
moja poprzednia p³yta, BA wszystkie moje poprzednie p³yty i obecne, z którymi
mam do czynienia zachowuj± siê "po staremu", tj. reaguj± natychmiast na
w³±cznik
ju¿ wielu grupowiczów zabra³o g³os - czy¿by wiêc nikt o tym nie wiedzia³

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl