Re: Konfiguracja routera

Autor: jedrus <jedrus.nospam_at_psst.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 12:17:19 MET DST

Użytkownik EJ napisał:

> Mam zamiar kupić router dal rozdzielenia internetu do dwóch komputerów w
> domu i słyszałem, że konfiguruje się go pod www i dlatego mam pytanie co
> muszę zaznaczyć w przeglądarce (IE60) albo gdzieś indziej, żeby prawidłowo
> chodził. Posiadam łącze LAN osiedlowy, nie mam zewnętrznego IP. Od providera
> dostałem tylko kartkę z takimi parametrami jak adres IP 192.168.84.41,
> maska podsieci 255.255.254.0
> brama domyślna...............
> Preferowany serwer DNS.................
> Alternatywny serwer DNS..................

Wiecej byc moze dowiesz sie na grupie pl.....sieci bo to NTG,
ale z tego co widze to masz niepelne dane.
Uruchom command (win98) lub cmd (XP ) i wpisz w wierszu polecen
ipconfig /all. Spisz sobie MACa swojej karty IP, bramke i maske.
Na ruterku sklonuj dane swojej karty ustawiajac siec wewn. w klasie
powiedzmy 10.0.0.1...itd.
Zastanow sie jednak nad kupnem rutera skoro mozna ( piszesz o 2
maszynach ), polaczyc kablem karta>>>>karta i po sprawie.
XP czy win98 ma opcje udostepniania netu wiec po co kombinowac z
ruterami i wqrviac admina..???:-))

A teraz przeczytaj uwaznie to co napisalem powyzej:-)

--
jedrus
UIN: 29696116