Re: Nośniki CD-R

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Sep 2005 - 12:06:06 MET DST

-=RapidHail=- w wiadomości <news:dgb6eq$h6q$1@bialystok.bsk.vectranet.pl>
napisał/a:

> Które dokłądnie TDK są najlepsze? I jak teraz te nowe Verbatim Advanced Azo lub
> Crystal+superAzo, wytrzymają kilka lat?

CD TDK to chyba żadne, w każdym razie nie te produkcji
jakiś_Bajer-srajer_India (a są w ogóle inne?) - to szmelc ostatni, już
noname'y są lepsze niż to - nie, żeby nie dało się na nich nic nagrać,
owszem, ale tylko z prędkością max 8x.

Jak zwykle najdroższe Verbatimy - Crystal są ok, i tylko Crystal są robione
przez MCC (Mitsubishi), inne Verbatim są by CMC albo jeszcze gorszy noname
(chociaż te tańsze też nagrywają się ok)...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel