Re: Czy kupic plyte Asus P5RD1-V deluxe

Autor: Piotr <piotrn12e_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 20:41:20 MET DST

Filip Ozimek napisał:

> Ale teraz byle plyta ma karte sieciowa, tak samo jak zlacze
szpilkowe
> MIDI; sa takze plyty z FireWire.

Sieciową ma każda, ale MIDI mało która, a FireWire żadna
z dostępnych w lokalnym sklepie. Co jest dosyć dziwne
według mnie. Dlatego zacząłem szukać czegoś poza lokalnym
sklepem i stąd pytanie na grupie :) Zresztą w sklepie
też pytałem o tę płytę główną i mi odradzili, bo to
nieznany chipset.

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr