Mouse Systems w WinNT/2k - sterowniki

Autor: Marsjanin <09.2005.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 22:56:05 MET DST

                        Witam.

Mam następujący problem - Na Windowsie 2000 chcę uruchomić myszkę. :-)

Problem zdaje się być banalny, ale myszka nie jest zwykła (porady w
stylu idź do sklepu i kup nową odpadają) - to trackball, który
uwielbiam. Jest to stary kloc, z przełącznikiem 2/3 btn, czyli inaczej
Microsoft / Mouse Systems. Oczywiście chodzi mi o pracę w trybie Mouse
Systems, bo jako 2 btn chodzi bez zarzutu pod każdym OS-em. Czy pod
Windows 2000, względnie może jakieś stare NT istnieją *działające*
sterowniki?

Szczypta historii.

Sporo czasu mi zajęło uruchomienie tego (w trybie 3 btn) na Windows 98
oraz na Windows ME. Cała sterta sterowników z różnych miejsc
Internetu, a głównie z driversgiude.com - nie działała! Zadziałały
dopiero te, które były dostarczone na oryginalnej płycie z Windows 95
OSR2, jako dodatek w folderze DRIVER czy DRIVERS. I te działają bez
pudła z systemami 98SE i ME. Niestety, z Windows 2000 - nie (co nie
było trudne do przewidzenia).

Także więc, pytam o realne doświadczenia na tej płaszczyźnie, a nie o
pierwszy lepszy wynik z Googli. Podejrzewam, że może mogłyby być na CD
z jakimś starym Windowsem NT, 3.51 czy coś koło tego. Jeśli ktoś ma
takie cacko, z chęcią poprosiłbym o pliki z CAB-ów z nazwami
pasującymi do msmouse*.* .

Konkretnie mój model trackballa, to:
AGILER TRACK BALL ATB-610

Uwaga, crosspost + FUT na .winnt .

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Gadu-Gadu :  4548104
  Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę.  :-|