Re: Problem z myszką optyczną USB Logitech pod Windows XP

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 22:27:13 MET DST

sd zapodał(-a):
> zawsze tak jest?
> bo ja podlaczem pod rozne porty USB rozne urzadzenia i dzialaja raczej.

Nie, raczej rzadko :> W domu ok. (zarówno na Windows, jak i na Linux),
w pracy w biurze kilka komputerów wsio działa normalnie. Ja mam jednak
troszkę odbiegającą od normy maszynę i cuda panie, cuda.
Z sytuacją tą jednak spotkało się kilku znajomych - sam siędzę przy takim
komputerze codziennie, to dopiero teraz uwierzyłem ;>
Super sprawa - pomylisz gniazdka usb dla pendrive, to nawet czasem... nie
chce wykrywać :) Wsadzisz w to samo gniazko inny pendrive (mp3) - wszystko
ok...

ps. nie są to problemy z wydajnością prądową: może być zajęte każde gniazdko
(ups, drukarka, pendrive, mp3) - a i tak działa dobrze.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,