Re: Problem nie do rozwiazania?... Totalne zawieszanie komp.

Autor: Sławomir G±siorowski <sgasiorowski_at_xidarus.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 21:57:58 MET DST

Kuba wrote:

> Zasilacz przeczyscilem doglebnie (z rozkrecaniem obudowy). Wymienilem
> dysk (z Samsung 4 GB na Samsung 10 GB). Zero konfliktow, a komputer
> zawiesza sie. Przed chwila zainstalowalem Winampa i wlasnie zawiesil
> sie przy jego uruchamianiu.
> Nie mam pojecia co mozna jeszcze zrobic i co mozna wymienic. Dziwne
> jest, ze ze starego kompa zostalo niewiele rzeczy, a komputer w dalszym
> ciagu zamraza sie ni z tego ni z owego...
> Sprobuje jeszcze przepiac zasilacz z innego kompa...
> Pzdr.
> Kuba

Takie objawy daj± zwalone ko¶ci pamięci, o wymianie RAM'u nic nie
pisałe¶. Spróbuj wyj±ć ko¶ci pamięci i po kolei sprawdzić jak komp
chodzi na każdej z nich z osobna. Piszesz też że to zaczęło się dziać po
wpięciu do netu... wyjmij kartę sieciow± i spróbuj. Powodzenia :)

Pozdrawiam
Sławomir G±siorowski
email: sgasiorowski@gmail.com