Re: utrata danych z dysku

Autor: Sławomir G±siorowski <sgasiorowski_at_xidarus.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 21:50:39 MET DST

Piotr Wojcicki wrote:
> Kupilem nowy dysk, dane ze starego przenioslem na nowy.
>
> Nie wiem co sie stalo, ale w pewnym momencie zniknela mi jedyna partycja
> jaka zalozylem na nowym dysku, a wraz z nia dostep do moich danych.
>
> Czy jest jakis domowy sposob na odzyskanie zawartosci dysku ?
>
> System to windows xp.
> Dysk Samsunga (o ile to ma znaczenie )
>
> Pozdrawiam
Jak dla mnie zwaliła się tablica partycji. Dlaczego ? Niewiadomo, raz na
 1000 si± zdaży, pech... Na pewno można odzyskać dane, poszukaj
odpowiedniego programu, albo wypróbuj jaki¶ program polecony przez
innych grupowiczów. Tylko nie próbuj już nic na nim zapisaywać, ani
tworzyć innych partycji.

Sam miałem kiedy¶ taki wypadek, że tak po prostu zniknęła tablica
partycji, dysk stał się teoretycznie pusty :) Wtedy tablicę partycji na
(fat32) odzyskałem za pomoc± dyskietki ratunkowej z pakieru norton
utilities - stare czasy - teraz na pewno s± inne i lepsze programy do
NTFS'u.

Pozdrawiam
Sławomir G±siorowski
email: sgasiorowski@gmail.com