Re: Zwiecha instalacji Windows XP

Autor: Sławomir G±siorowski <sgasiorowski_at_xidarus.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 20:56:03 MET DST

Witam i dziękuję za tak liczn± reakcję.

Oczywi¶cie problem rozwi±zał się sam po usunięciu partycji. Na wszelki
wypadek wykonałem fizyczne wyczyszczenie dysku za pomoc± dd if=/dev/zero
of=/dev/hda - wiem że to pewnie nie było potrzebne, ale wolałem mieć
pewno¶ć że że dysk jest czysty. No i instalka Windows XP odpaliła się
bez problemów. Linuxa postawiłem spowrotem z backupu (DVD to
dobrodziejsto). Co było konkretn± przyczyn± problemu to trudno
powiedzieć, pewnie nie spodobało się Win XP to że mam inne partycje -
jak wiadomo windows xp najlepiej toleruje tylko siebie :D

Nota bene na laptopie (IBM Thinkpad A31) również mam Win XP oraz Linuxa
 na reiserfs - partycje skonfigurowane niemal identycznie. Tam jednak
wszystko działa jak trzeba. Z t± różnic±, że tam zanim instalowałem
Linuxa, na dysku był już Windows XP. Na komputerze stacjonarnym
instalowałem najpierw Linuxa, pod którym założyłem partycję primary na
której bez peoblemu zainstalował się Windows 2000 (dlaczego Win XP się
wywala nie wiem). BTW - Win 2000 Pro to chyba nadal najlepszy i
najstabilniejszy system Microsoftu do pracy. Dlaczego ? - pod ¶wierzo
zainstalowanym Win XP z SP1 pojawił się nieoczekiwany kłopot z mysz±
optyczn± USB Logitech. Ale o tym w następnym po¶cie :)

Pozdrawiam
Sławomir G±siorowski
email: sgasiorowski@gmail.com