Re: utrata danych z dysku

Autor: Piotr Wojcicki <pwl_at_NO_SPAM.4me.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 19:43:25 MET DST

Sławomir Stępniak napisał(a):

> Czy na pewno zniknęła partycja, opowiedz jak instalowałeś (?) system.
> Jakieś sklonowanie starego dysku, czy instalacje, i potem kopiowanie
> potrzebnych plików /katalogów.

No sprawa wyglada tak. Wkladam nowy dysk do komputera, zakladma partycje formatuje, przenosze moje
archiwa ze starego dysku na nowy ( nic nie instalowalem )

Uruchamiam kilka razy komputer i nagle stwierdzam ze nie ma partycji.

Nie wiem jak to sie stalo

> Spróbuj odzyskać usuniętą partycję (o ile jest usunięta) przy pomocy
> Mbrwork - będzie najszybciej i najbezpieczniej. Szczegóły np. tu:
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/ea2565a93c5fd8b8

Sposob wydaje sie ciekawy, ale niestety dla mnie juz za pozno. Za duzo nakombinowalem sie. Pozostaje
mi tylko bawic sie z odzyskiwaczami danych.

Dzieki.