Re: utrata danych z dysku

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 17:32:55 MET DST

In news:dgbkp7$gjl$1@news.dialog.net.pl , *Piotr Wojcicki* wrote:
> Kupilem nowy dysk, dane ze starego przenioslem na nowy.
> Nie wiem co sie stalo, ale w pewnym momencie zniknela mi jedyna partycja
> jaka zalozylem na nowym dysku, a wraz z nia dostep do moich danych.

Czy na pewno zniknęła partycja, opowiedz jak instalowałeś (?) system.
Jakieś sklonowanie starego dysku, czy instalacje, i potem kopiowanie
potrzebnych plików /katalogów.

> Czy jest jakis domowy sposob na odzyskanie zawartosci dysku ?
> System to windows xp.
> Dysk Samsunga (o ile to ma znaczenie )
> Pozdrawiam

Spróbuj odzyskać usuniętą partycję (o ile jest usunięta) przy pomocy
Mbrwork - będzie najszybciej i najbezpieczniej. Szczegóły np. tu:
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/ea2565a93c5fd8b8

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)