Re: Zwiecha instalacji Windows XP

Autor: Piotrek <kuasimodo(wytnijto)_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 14:38:22 MET DST

Witam,

Miałem podobny problem na 2 komputerach na których wcześniej zainstalowałem
Linuxa (Fedora Core 4). Inastalka WinXP robiła zwis :-(. U mnie objawiało
się to czarnym ekranem i świecącą światłem ciągłym diodę od HDD. W obu
przypadkach pomogło wyłączenie wykrywania dysku w Bios przez płytę główną.
Po uruchomieniu kompa z płytki CD instalator WinXP sam wykrywał dysk i
wszytko szło dalej dobrze. Może więc właśnie wyłączenie dysku w Bios
rozwiąże także i Twój probelm ? Daj znać jak Ci poszło.

pozdrawiam
Piotrek