Re: Malowanie monitora :-))

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 09:14:16 MET DST

Użytkownik "Yarroll" <yarroll999@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dgb10a$oef$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Patrze sobie na moje monitory w żółtych obudowach (ktore kiedys byly
> białe)
> ktore przyciagaja kurz z calego świata. Nie wiem po jaka cholere
> wiekszosc
> obudów jest w tym biało-żółtym kolorze i wymyśliłem, że może by je
> pomalować? :-)) na czarno? Trzebaby monitor rozebrać żeby nie prysnąć
> sprayem do kratki u góry pod którą może być jakaś elektronika [??] i
> chyba
> jedyny minus jest ten, że monitory się grzeją, więc ta farba też nie
> [...]

Zupełnie dobry pomysł, sam kiedyś malowałem monitor obudowę napędy, ale
monitor musisz rozebrać ściągnąć obudowę bo lakiery w sprayu strasznie
pylą i cały ten pył osiądzie na szyjce kineskopu i pozostałych
elementach.

Polecam lakier motip spray do felg np srebrny jest łatwy do nakładania,
twardy. Musisz nałożyć kilka warstw bo bez nich każdy odprysk będzie
pozostawiał białą plamkę na obudowie.

GM