Re: Jak wyciszyc prace pc?

Autor: sd <sd_at_sd.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 14:26:09 MET DST

TePe wrote:

> no to moze rezystorków - nie pamietam jak sie to nazywa ;)
> wazne ze tanie (30 gr za sztuke)
> tak jak pisałem i tak bez opsu tego nie zrobi a w opisie znajdzie co
> potrzebuje, ja go tylko nakierowałem

wystarczy 1 rezystor 2W 50Ohm szeregowo wlaczy w 12V na zasilacz i
bedzie mial nieslyszalny wiatrak ;)
fajny jest zasilacz Modecom Feel 300W sam dopasowuje obroty wiatraka
podono, ja wiem tyle ze jest bardzo cichy
albo zasilacze z 12cm wiatrakiem ktory jest puszczony na mniejsze obroty
i tez jest nieslyszalny,

a co do wyciszenia to zaloz wode na procek, chipset graficzna no i dysk,
i jakis 1 wiatrak 12cm do srodka obudowy na mniejsze obroty zeby cichy
byl a jednoczesnie zeby lekko wentylowal wnetrze obudowy,

a najlepiej wsadzic calego kompa do akwarium ze specjalnym plynem
chlodzacym firmy 3M
:))

jest kilka sposobow na cicha prace kompa.