Re: LCD - Philips... czy Sony...

Autor: Piotrek <kuasimodo(wytnijto)_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 13:31:22 MET DST

Witam,

Użytkownik "krzysiek" <kzychu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dg8rsu$fqs$1@news.onet.pl...
> hej!
>
> zastanawiam sie nad zakupem monitora LCD 19'. Monitor ma mi sluzyc w domu.
> W zasadzie nie gram, ten monitor poza praca Internet, Office, itp., ma
> sluzyc do ogladania TV oraz filmow.
> Najpierw chcialem kupic monitor AG Neovo F-419. No ale w kilku zrodlach
> odradzili mi ta firme.

Nie wiem dlaczego? Mam ten monitor od 2 tygodni. Wcześniej naprawdę długo
szuakłem testów i opinii na temat różnych monitorów 19' LCD i sam ososbiście
oglądałem kilka droższych w działaniu i wcale nie były lepsze. W sklepie w
którym go kupiłem mieli też i inne droższe modele, a mimo to potwierdzili że
Neovo F-419 jest ok, zwłaszca że cena jest nie do przebicia. Z monitora
jestem bardzo zadowolony. Ma złącze DVI, kolory są ok, podświetlnie trochę
nierównomierne ale w kilku inny monitorach któree oglądałem było podobnie,
smużenia w filmach i w grach nie widać Dla mnie jedyną wadą jest mało
stabilna podstawa - jak trącę biurko to monitor wpda w delikatne drgania.
Jeśli chodzi zaś o jakość obrazu to jestem bardzo zadowolony. Komputer
wykorzystuję głownie do internetu, offica a czasmi gier i filmów. Uważam że
nie ma co przepłacać, mając świadomość że jakość będzie podobna. Sugeruję
abyś najlepiej pochodził po kilku sklepach i kazał sobie podłączyć kilka
różnych monitorów i zobaczył je w akcji. Każdy ma inny gust i to co dla
jednej osoby jest ok dla innej może być do bani i odwrotnie. A niekiedy
sprzedawcy chwalą to na czym więcej zarobią.

pozdrawiam
Piotrek