LCD - Philips... czy Sony...

Autor: krzysiek <kzychu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 11:53:00 MET DST

hej!

zastanawiam sie nad zakupem monitora LCD 19'. Monitor ma mi sluzyc w domu. W
zasadzie nie gram, ten monitor poza praca Internet, Office, itp., ma sluzyc
do ogladania TV oraz filmow.
Najpierw chcialem kupic monitor AG Neovo F-419. No ale w kilku zrodlach
odradzili mi ta firme.
Z bolem serca dalem sobie obrzydzic ten monitor (dlaczego z bolem - cena -
1300 zl !!).
No i zaczalem sie rozgladac za innymi, markowymi produktami. Dodam jeszcze,
ze zalezy mi na monitorze z zlaczem DVI.
Moj wzrok przyciagnely dwa modele: Sony S94 oraz Philips 190B6CS. Cena
nie jest moze taka fajna jak w przypadku AG Neovo, ale da sie zniesc (ok.
1700 zl).

Mam wiec pytanie do szanownych grupowiczow:
Czy ktos z Was ma moze ktorys z tych monitorow i moglby sie podzielic
wrazeniami?? A moze ktos by mogl mi doradzic jakis inny model?

z gory dzieki za jakies wskazowki,
pozdrawiam,
Krzysiek