Re: C -> Flash

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Sep 2005 - 00:17:26 MET DST

Mike Rosovt wrote:

> Dlaczego wolniej ? Wydaje mi sie, ze flash pracuje szybciej niz HD.....

Niestety.
1. Przepustowość USB2.0 (prawie 1/2 mniejsza przepustowość od ATA100) -
jeśli masz jakieś urządzenia na USB, to przepustowość szyny rozdzielana
jest między je wszystkie!
2. Kontroler pamięci Flash - z jakością bywa baaaaardzo różnie.
3. Technika zapisu w pamięciach Flash - żeby zapisać do komórki trzeba
ją najpierw wyczyścić (tu bardzo dużo zależy od kontrolera).

Rozwiązanie to ramdysk - ale tu lepiej (i taniej) użyć płyty CD, a flash
tylko jako "storage" dla dokumentów. Jeśli chcesz ochronić dokumenty
wyciągasz flash, a system niech się pali, niech się wali. Można tak
pokombinować z Linuksem (są odpowiednie distro - nie pamiętam nazw
musisz poszukać).

--
www.tomsiu.prv.pl
Tlen.pl: t3o | JID: teo//chrome.pl | MSN: teo//amit.pl