DVD i słaby komp...

Autor: +Białoruś <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 23:24:21 MET DST

mam pewien problem i niestety sam sobie z nim nie poradziłem...
jest komp jakiś PIII 800 MHz... na nim XP Prof PL + SP2... do
tego niestety karta S3 Trio 3D... płyta CUSL2 na jakichś
intelach... wszystko chodzi oczywiście na sterach z XP, sam
wszystko powykrywał i sam poinstalował...

doinstalowałem PowerDVD no i kaszana, po odpaleniu filmu obraz
wyświetlany robi się większy niż okienko Powera (wystaje za
ramki), a do tego zaczyna się zawsze w lewym górnym rogu... film
skacze i się lekko ale zauważalnie przycina...

cóż to może być za problem? system świeży, DMA powłączane... dysk
jest na Primary, DVD 16x + CDROM 48x na Secondary... taki sprzęt
chyba powinien podołać DVD... divxy chodzą bez zająknięcia...
dodam jeszcze, że ten sam PowerDVD instalowałem na innych
kompach, żadnych problemów... czyżby ta grafika dawała ciała?

prośba o wsparcie. tylko nie mówcie o wymianie karty, bo nie ma
takich możliwości.