Re: Kupno laptopa 3000-5000 zł

Autor: Jarek (Bolo) <jarko19_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 20:44:00 MET DST

Kurcze cos sie pochrzanilo, bo dwa razy mi posty zaliczylo, a jak puscilem
tego pierwszego to chekalem z 15 minut, ale nie bylo, wiec puscilem drugi
raz, a tu masz.

Do rzeczy.

IBM`a raczej nie mozna nazwac jednorazowym laptopem, wiemy jak latwo jest z
czesciami i serwisem IBM w polsce (nie to co Acer czy jeszcze inne).
A w ogole to co napisalem wyzej bedzie raczej malo potrzebne, bo rzadko cos
siada w tych sprzetach. Serwisu i czesci mozemy potrzebowac jedynie jesli
bedziemy chciec wymienic klawiature na nowa jak nam sie klawisze poscieraja :)

A zna ktos moze opinie na temat serwisu Asus`a ??
Mimo tego wszystkiego co wypisalem o IBM kusi mnie nowy laptop Asusa A3E-
5003 , cenowo podobny, wyposanie chyba newet lepsze. No i nowy. Gwarancji tez
daja 2 lata.

Kurde sam nie wiem co czynic!!