Re: Kupno laptopa 3000-5000 zł

Autor: Jarek (Bolo) <jarko19_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 20:05:11 MET DST

Czesc

Jestem w podobnej sytuacji co Ty.
Znalazlem na allegro taka propozycje:

Z tego co sie dowiadywalem gwarancja jest od 20 do 26 miechow, czyli okolo 2
lat jeszcze, wiec git.
Sprzet jest w b.dobrym stanie, ma niezla konfiguracje (Pentium Centrino
1.4Ghz, 1GB Ram DDR, WiFi, TrackPoint i TouchPad).
Gwarnacja jest dawana przez IBM Polska, to duzy plus.
Za te pieniadze (3800-4000) ma sie markowy dobry sprzet, z ktorym nie bedzie
problemu z ewentualna odsprzedaza potem lub odpukac naprawa,bo czesci do tego
zawsze sie znajdzie.
To wszystko do mnie przemawia i juz jestem raczej zdecydowany go brac, ale
moze jest cos czego nie biore pod uwage??

Grafika jest tylko 32MB, ale w sumie dla mnie gry tez stoja na koncu w
kolejce priorytetow, wiec jakos to przeboleje. Glownie gram strategie, od
czasu do czasu cos jak Quake czy Blood.

Z tego co czytalem juz po forach, to ludzie odradzali wszelkie Acery,Asusy,
Aristo i inne "jednorazowe" laptopy. Stad moje zainteresowanie uzywanym IBM.
Oczywiscie nie kazdy Acer musi byc zly, ale te dobre pewnie zaczynaja sie
powyzej 5k zl :/

Pozdrawiam
Jarek (Bolo)