Re: Wyłącznik w komputerze

Autor: Edtheduck <ed_at_ols.vectranet.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 19:52:21 MET DST

Yakhub napisał(a):

<ciach>
>... Otóż komputer daje się WŁĄCZYĆ,
> ale nie daje się WYŁĄCZYĆ (przyciskiem na obudowie, zamknięcie systemu
> działa)...

Podejrzewam, że pomoże na to zmiana pewnej opcji w Biosie komputera.
O ile pamiętam znajduje się ona w zakłądce Power Management, ustala jak
komputer ma reagować na naciśnięcie guzika Power.
Jak dokładnie się ona nazywa sprawdź w instrukcji.

> Poza tym czasami komputer sam się bez powodu włącza - potrafi w środku
> nocy się uruchomić i działać do rana...

IMHO możliwe, że po krótkim zaniku prądu w sieci komputer się odpala.
  Można to również ustalić w Biosie.

--
*Edteduck
*"Jestem w podłym nastroju i cały świat poniesie tego konsekwencje"