Re: upośledzony start komputera.. ;]

Autor: PiszczeL <piszczel_at_NOSPAMleczna.com>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 18:38:06 MET DST

> czytalem o takich przypadkach ( najnowsze kompy z win xp ) ze komp
startuje --
> ale brak obrazu ( karta sie nie wlancza ) -- podobno jak reka odjol po
zminaie
> bateri -- chociaz nie wiem w czym to ma oddzialywac na karte .

ja już tego próbowalem i wniosek jest taki że nic bardziej nie pomaga niż
zamiana banków ram'u ;] Czy defekt kości oże polegać na tym że raz ja
wykrywa a raz nie ?? nie mam żadnego beepa że brakuje kości poprostu
wszystko jakby sobie dziala a obrazu nima... może zasilacz 300W do semprona
2500+ to chyba za mało...

--
Pozdrawiam =>
PiszczeL    E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com