urządzenie wielofunkcyjne

Autor: danonwoj <danonwoj_at_MAPSkonto.pl>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 18:15:48 MET DST

witam,
waham się między dwoma modelami urządzeń:
Epson CX3650 - 300 zł
oraz Lexmark X1180/X2250 (oba w podobnej cenie) - 250 zł

Za pierwszym przemawia:
oddzielne atramenty, tanie tusze, na starcie mam całe tusze, słaby wydruk
draft czarny, przy czyszczeniu dysz atrament żre;

Za drugim:
małe tusze i na starcie połowa ich, łatwe napełnianie, wymieniam głowice i
mam nową drukarkę, lepszy skaner (wg opinii), lepszy druk w draft czarnym,
niższa cena, ładniejszy wygląd;

Co wybrać? A może coś innego? Mam do dyspozycji góra 350 zł.
pozdrawiam,
<WojtaS>